Wat kan RSK mobiel voor u betekenen?RSK heeft in Terneuzen een tweetal servicebussen ter beschikking voor het uitvoeren van reparaties of schadeherstel. De bussen zijn zo universeel mogelijk uitgerust om de meest uiteenlopende reparaties uit te kunnen voeren. Omdat het zwaartepunt van de werkzaamheden bij RSK Terneuzen ligt, is de actieradius beperkt tot Zeeland en het westen van België. Dit gebied kenmerkt zich vooral door een grote verscheidenheid aan wagontypen. Daardoor ligt de ervaring van de monteurs ook op een breed gebied. Naast reparaties aan ketelwagons, worden ook schuifwand- en huifwagens en autotransportwagons hersteld en onderhouden. RSK stelt zich tot doel een defecte wagon binnen 48 uur te hebben bezocht. In 90% van de gevallen zal de wagon dan ook gerepareerd zijn. Als dit niet lukt, is dat in de meeste gevallen te wijten aan het niet beschikbaar hebben van specifieke onderdelen (triplekleppen, remverstellers, assen). In die gevallen zorgen wij voor de aanvraag van het benodigde reserveonderdeel en voeren de reparatie uit op de eerstvolgende werkdag na ontvangst van het onderdeel. Vooruitlopend op de reparatie ontvangt u van ons altijd een kopie van de reparatieopdracht, zodat u kunt controleren of wij uw gegevens correct overgenomen hebben. Na de reparatie ontvangt u een gereedmelding waarin wordt vermeld wat er exact uitgevoerd is. U kunt uw reparatieopdracht het beste via email aan ons doorgeven op het centrale email-adres (info@rsk.nl) of via het web formulier. Mocht u van dit laatste gebruik willen maken, neemt u dan even contact met ons op. U ontvangt dan een link naar het betreffende formulier.
|
|
|||
© Railcar Service Kuijpers 2009 / AgeTea Webdesign |